Klienditeenindus

Helista meile

E-R 8:00-19:00, L 9:00-16:00
60 10 600

Saada meile e-mail

kysimused@halens.ee

Klienditeenindus on avatud argipäeviti kl. 8:00-19:00, laupäeviti kl. 9:00-16:00. Aitame meeleldi kõikide tellimust puudutavate küsimustega (tellimine, kohaletoimetamine, maksmine, tagastamine jm).

Mine klienditeeninduse lehele

Tavapärasemad küsimused

Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?

Kui oleme tellimuse vastu võtnud, saadame Sulle e-posti, kus on toodud tellimuse kirjeldus ja kohaletoimetusaeg.

Kuidas ma saan kasutada sooduspakkumisi?

Soovides sooduspakkumist kasutada, sisesta pakkumise kood lahtrisse nimega Pakkumise kood.

Kuidas ma näen, et allahindlus on minu tellimuse summast maha arvestatud?

Kõiki allahindlusi näed lõplikul tellimislehel kassas, vajutades nupu Edasi peale.

Tellimuse täiendamine või tühistamine. Kuidas seda teha?

Helista, faksi või saada meile e-post. Olenevalt tellimusjärjekorrast, ei ole meil alati võimalik tellimust muuta.

Reklamatsioonid, kahjustused transpordil või muud probleemid. Mis ma siis teen?

Sul on mitmeid võimalusi - saada e-post, helista või kirjuta meile, me aitame Sind meeleldi. Tähelepanu! Ära unusta lisamast oma kliendinumbrit!