Hea klient,

Tere tulemast HALENSI uude peatükki! Kuigi oleme otsustanud oma veebipoe sulgeda, tahame sind jätkuvalt inspireerida uute trendidega. Nii on sul võimalus leida HALENSI veebilehelt moetooteid meie sõsarettevõttelt CELLBES. Ostmiseks klõpsa vaid tootel ja sind suunatakse vastavale veebilehele, kus saad oma ostu sooritamise lõpuni viia. Lihtne!
Mis puudutab HALENSIST varasemalt tehtud oste ja sellega seotud küsimusi, siis nendele leiad vastused allpoolt. Samuti jääb avatuks ka klienditeeninduse number, kui sul peaks tekkima täiendavaid küsimusi.

Heade soovidega HALENSI meeskond

KKK

Miks me Halensi sulgeme?
Põhjus on aina kasvav konkurents teistest riikidest ja see, et postimüügilt e-kaubandusele ülemineku mõju ei olnud selline, nagu ootasime. Katsed brändi moderniseerida ja tugevamaks muuta ei avaldanud soovitud mõju, mistõttu võttis juhatus vastu otsuse Halensi kaubamärgist 2017. aasta jooksul loobuda.

Kui toode on katkine
Kui tooted on kahjustatud või defektiga, siis võta meiega ühendust ja lahendame koos probleemi.

Garantii
Sul on täielik õigus esitada kõik kaebused 2 aasta jooksul. Kui kaubad on katkised või vigastatud, võta klienditeenindusega võimalikult kiiresti ühendust. Palun kasuta võimaluse korral tagastuslehte.

Kuidas raha tagasi saada?
Halens tagastab Sulle tellimuse eest tasutud maksed Sinu poolt osundatud pangaarvele või teeb kättesaadavaks sularahas AS-i Eesti Post vahendusel hiljemalt 14 päeva jooksul alates Lepingust taganemise teate jõudmisest Halensini. Deebet- või krediitkaardiga makstud raha tagastatakse Sinu kaardile.

Nõuded tagastustele
Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud suuremal määral, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks kauba proovimisel ja vaatlemisel enne ostu sooritamist jaekaubandusasutuses. Vastasel juhul vastutad Sa tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.

Kui kaubad ei ole praktiliselt oma algseisukorras, võidakse tagastusmakselt maha arvestada kulumistasu. Kaupade tagastamise postikulud kannad Sina. Kui kaup on vigane või kahjustatud, tasume tagastuse transpordikulu meie. Toodete tagastamisel või vahetamisel kannad jätkuvalt transpordikahjustuste riski. Säilita garantii-/tagastusdokument alati kuni tagastusjuhtumi lahendamiseni, kuna sellelt leiad tagastatava toote koodi, mida nõude esitamiseks vajad. Kui oled tellinud rohkem kui ühe toote ja tagastad neist ainult ühe või mõned, ei kata me käitlemise või lõpliku sularahas tasumise kulusid, kuna need rakenduvad olenemata toodete arvust.

Tarbija taganemisõigus
Sul on õigus Lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest. Juhul, kui kaup saadetakse mitme pakiga, on Sul õigus Lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates viimase paki kättesaamisest. 

Vastuvõtmata pakid
Kui Sa ei tule tellitud kaubale selle postiasutuses või pakiautomaadis hoiustamise tähtaja jooksul järele, loetakse Sind Lepingust taganenuks.

Kellega ühendust võtta?
Klienditeenindusega numbril 60 10 600. Esmaspäevast reedeni 8–19 ning laupäeval 9–16.